آ

  • آمادگی سازمانی بررسی آمادگی سازمانی برای استقرار ‌نظام‌‌آراستگی در کتابخانه‌های وابسته ‌به‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی -جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 105-122]

ا

  • استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) به‌کارگیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در عملیاتی سازی مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه‌اوچی [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 61-76]

  • اشتراک دانش بررسی مقایسه‌ای زیرساخت‌های اشتراک دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 21-38]

  • اعضاء هیات علمی بررسی عوامل هنجاری و سازمانی موثر بر میزان تولید علمی اعضاء هیات علمی مورد مطالعه(اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 23-42]

  • انتقال دانش ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 77-96]

  • انواع مدل‏ها نقش مدل‏سازی در پژوهش‌های مربوط به شناخت رفتار اطلاعاتی کاربران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 1-22]

ب

  • بررسی مقایسه‌ای بررسی مقایسه‌ای زیرساخت‌های اشتراک دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 21-38]

پ

  • پروانة ثبت اختراع بررسی تأثیر عامل گذر زمان بر میزان اثرگذاری پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 49-70]

  • پنج‌اس بررسی آمادگی سازمانی برای استقرار ‌نظام‌‌آراستگی در کتابخانه‌های وابسته ‌به‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی -جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 105-122]

  • پیشینه های کتابشناختی الگوی اف. آر. بی. آر و تاثیرات آن در فرایند سازماندهی اطلاعات [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 71-90]

ت

  • تئوری اعداد خاکستری شناسایی عوامل موثر بر نیازهای مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش دیمتل خاکستری در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 111-124]

  • تحلیل استنادی بررسی تأثیر عامل گذر زمان بر میزان اثرگذاری پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 49-70]

  • تحلیل استنادی علوم گیاهی ایران تبیین ساختار فکری حوزۀ موضوعی علوم گیاهی بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایه شده در پایگاه آی.اس.آی. [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 21-48]

  • تحلیل شبکه اجتماعی ترسیم و تحلیل شبکه مفهومی ساختار دانش حوزه ی علم سنجی ایران [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 1-20]

  • تحلیل شبکه های اجتماعی حوزه علوم گیاهی ایران تبیین ساختار فکری حوزۀ موضوعی علوم گیاهی بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایه شده در پایگاه آی.اس.آی. [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 21-48]

  • تحلیل هم واژگانی ترسیم و تحلیل شبکه مفهومی ساختار دانش حوزه ی علم سنجی ایران [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 1-20]

  • تسهیم‌دانش بررسی موانع و راه‌کارهای تسهیم‌دانش در شرکت‌های مستقر در پارک های علم ‌و ‌فناوری [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 59-86]

  • تسهیم دانش بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیش بینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی استان فارس) [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 39-60]

  • تولید دانش بررسی و مقایسه امکانات نویسنده در سامانه های مدیریت همایش های علمی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 125-142]

  • تولید علم مطالعه کلان نگر رشد مقالات و نویسندگان در نشریات علمی حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 87-104]

  • تولید علمی بررسی عوامل هنجاری و سازمانی موثر بر میزان تولید علمی اعضاء هیات علمی مورد مطالعه(اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 23-42]

ج

  • جامعه شناسی علم بررسی عوامل هنجاری و سازمانی موثر بر میزان تولید علمی اعضاء هیات علمی مورد مطالعه(اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 23-42]

  • جریان دانش بررسی تأثیر عامل گذر زمان بر میزان اثرگذاری پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 49-70]

خ

  • خاستگاه‌های تاریخی شناسایی جهش های تاریخی مباحث روش پژوهش به شیوه طیف سنجیِ سال انتشار مآخذ [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 43-58]

  • خوشه بندی اطلاعات ترسیم و تحلیل شبکه مفهومی ساختار دانش حوزه ی علم سنجی ایران [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 1-20]

د

  • دانشگاه جندی شاپور اهواز بررسی آمادگی سازمانی برای استقرار ‌نظام‌‌آراستگی در کتابخانه‌های وابسته ‌به‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی -جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 105-122]

  • دانشگاه شهید چمران بررسی مقایسه‌ای زیرساخت‌های اشتراک دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 21-38]

  • دیمتل شناسایی عوامل موثر بر نیازهای مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش دیمتل خاکستری در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 111-124]

ر

  • رشد نویسندگان مطالعه کلان نگر رشد مقالات و نویسندگان در نشریات علمی حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 87-104]

  • رضایت شناسایی عوامل موثر بر نیازهای مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش دیمتل خاکستری در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 111-124]

  • رفتار اطلاعاتی نقش مدل‏سازی در پژوهش‌های مربوط به شناخت رفتار اطلاعاتی کاربران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 1-22]

  • روش پژوهش شناسایی جهش های تاریخی مباحث روش پژوهش به شیوه طیف سنجیِ سال انتشار مآخذ [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 43-58]

س

  • سازماندهی اطلاعات الگوی اف. آر. بی. آر و تاثیرات آن در فرایند سازماندهی اطلاعات [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 71-90]

  • سازماندهی دانش به‌کارگیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در عملیاتی سازی مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه‌اوچی [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 61-76]

  • سیستم کنفرانس بررسی و مقایسه امکانات نویسنده در سامانه های مدیریت همایش های علمی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 125-142]

  • سیستم مدیریت اطلاعات بررسی و مقایسه امکانات نویسنده در سامانه های مدیریت همایش های علمی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 125-142]

  • سیستم مدیریت همایش بررسی و مقایسه امکانات نویسنده در سامانه های مدیریت همایش های علمی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 125-142]

  • سیستم های خاکستری ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 77-96]

ش

  • شبکه مفهومی ترسیم و تحلیل شبکه مفهومی ساختار دانش حوزه ی علم سنجی ایران [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 1-20]

ط

  • طیف‌سنجی سال انتشار مآخذ شناسایی جهش های تاریخی مباحث روش پژوهش به شیوه طیف سنجیِ سال انتشار مآخذ [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 43-58]

ع

  • علم‌سنجی شناسایی جهش های تاریخی مباحث روش پژوهش به شیوه طیف سنجیِ سال انتشار مآخذ [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 43-58]

  • علم سنجی ایران ترسیم و تحلیل شبکه مفهومی ساختار دانش حوزه ی علم سنجی ایران [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 1-20]

  • علوم گیاهی ایران تبیین ساختار فکری حوزۀ موضوعی علوم گیاهی بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایه شده در پایگاه آی.اس.آی. [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 21-48]

  • عملکرد زمینه ای رابطه بین مدیریت دانش شخصی و عملکرد شغلی حسابداران [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 97-116]

  • عملکرد شغلی رابطه بین مدیریت دانش شخصی و عملکرد شغلی حسابداران [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 97-116]

  • عملکرد وظیفه ای رابطه بین مدیریت دانش شخصی و عملکرد شغلی حسابداران [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 97-116]

  • عوامل سازمانی بررسی عوامل هنجاری و سازمانی موثر بر میزان تولید علمی اعضاء هیات علمی مورد مطالعه(اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 23-42]

  • عوامل هنجاری بررسی عوامل هنجاری و سازمانی موثر بر میزان تولید علمی اعضاء هیات علمی مورد مطالعه(اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 23-42]

ق

  • قطب علمی مدیریت دانش بررسی مقایسه‌ای زیرساخت‌های اشتراک دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 21-38]

ک

  • کارکردهای مدل‏سازی نقش مدل‏سازی در پژوهش‌های مربوط به شناخت رفتار اطلاعاتی کاربران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 1-22]

  • کتابخانه‌عمومی شناسایی عوامل موثر بر نیازهای مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش دیمتل خاکستری در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 111-124]

  • کتابخانه عمومی بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیش بینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی استان فارس) [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 39-60]

  • کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بررسی تأثیر مهارت‌های ارتباطی کتابداران برکیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 91-110]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی آمادگی سازمانی برای استقرار ‌نظام‌‌آراستگی در کتابخانه‌های وابسته ‌به‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی -جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 105-122]

  • کتابداران بررسی تأثیر مهارت‌های ارتباطی کتابداران برکیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 91-110]

  • کیفیت خدمات کتابداری و اطلاع‌رسانی بررسی تأثیر مهارت‌های ارتباطی کتابداران برکیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 91-110]

ل

  • لایب کوال بررسی تأثیر مهارت‌های ارتباطی کتابداران برکیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 91-110]

م

  • مدل پذیرش فناوری بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیش بینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی استان فارس) [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 39-60]

  • مدل تبادل اجتماعی بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیش بینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی استان فارس) [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 39-60]

  • مدل‏سازی نقش مدل‏سازی در پژوهش‌های مربوط به شناخت رفتار اطلاعاتی کاربران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 1-22]

  • مدل نوناکا و تاکه‌اوچی به‌کارگیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در عملیاتی سازی مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه‌اوچی [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 61-76]

  • مدیریت اطلاعات سازمانی به‌کارگیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در عملیاتی سازی مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه‌اوچی [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 61-76]

  • مدیریت دانش ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 77-96]

  • مدیریت دانش بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیش بینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی استان فارس) [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 39-60]

  • مدیریت دانش به‌کارگیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در عملیاتی سازی مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه‌اوچی [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 61-76]

  • مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش شخصی و عملکرد شغلی حسابداران [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 97-116]

  • مدیریت دانش شخصی رابطه بین مدیریت دانش شخصی و عملکرد شغلی حسابداران [دوره 9، شماره 19، 1396، صفحه 97-116]

  • مدیریت محتوا بررسی و مقایسه امکانات نویسنده در سامانه های مدیریت همایش های علمی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 125-142]

  • مراجعه‌کننده شناسایی عوامل موثر بر نیازهای مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی با استفاده از روش دیمتل خاکستری در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 111-124]

  • مطالعه کلان نگر مطالعه کلان نگر رشد مقالات و نویسندگان در نشریات علمی حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 87-104]

  • مهارت‌های ارتباطی بررسی تأثیر مهارت‌های ارتباطی کتابداران برکیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 91-110]

  • موانع تکنولوژیکی بررسی موانع و راه‌کارهای تسهیم‌دانش در شرکت‌های مستقر در پارک های علم ‌و ‌فناوری [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 59-86]

  • موانع ساختاری بررسی موانع و راه‌کارهای تسهیم‌دانش در شرکت‌های مستقر در پارک های علم ‌و ‌فناوری [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 59-86]

  • موانع فردی بررسی موانع و راه‌کارهای تسهیم‌دانش در شرکت‌های مستقر در پارک های علم ‌و ‌فناوری [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 59-86]

  • موانع فرهنگی بررسی موانع و راه‌کارهای تسهیم‌دانش در شرکت‌های مستقر در پارک های علم ‌و ‌فناوری [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 59-86]

ن

  • نشریات علمی مطالعه کلان نگر رشد مقالات و نویسندگان در نشریات علمی حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 87-104]

  • نظام‌آراستگی بررسی آمادگی سازمانی برای استقرار ‌نظام‌‌آراستگی در کتابخانه‌های وابسته ‌به‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی -جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 105-122]

و

  • وضعیت شبکه علمی علوم گیاهی ایران تبیین ساختار فکری حوزۀ موضوعی علوم گیاهی بر اساس بروندادهای علمی ایرانیان در مجلات نمایه شده در پایگاه آی.اس.آی. [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 21-48]

  • وقفه زمانی بررسی تأثیر عامل گذر زمان بر میزان اثرگذاری پروانه‌های ثبت اختراع کشورهای اسلامی [دوره 9، شماره 21، 1396، صفحه 49-70]

ه

  • هم نویسندگی مطالعه کلان نگر رشد مقالات و نویسندگان در نشریات علمی حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 9، شماره 20، 1396، صفحه 87-104]